Informacije

Posvečamo se vsakemu detajlu v želji, da vsak gost odide z nepozabnimi spomini in bogatimi doživetji.

FAQ – Pogosta vprašanja

 

  • Kdaj je možno kopanje na dan prihoda/ odhoda?
    Na dan prihoda in odhoda je mogoče neomejeno kopanje v bazenih, skladno z urnikom obratovanja.

 

  • Ali je cena enaka, če rezerviram online preko spletnih strani Adria Ankaran ali rezerviram v oddelku rezervacij?
    Da, cena je enaka.

 

  • Do kdaj je rezervacijo možno brezplačno odpovedati?
    Rezervacijo je mogoče brezplačno odpovedati 10 dni pred prihodom.

 

  • Kako lahko garantiram rezervacijo?
    Rezervacijo lahko garantirate s posredovanjem podatkov kreditne kartice ali vplačilom akontacije skladno s prodajnimi pogoji.

 

  • Kako lahko odpovem rezervacijo?
    Rezervacijo lahko odpoveste skladno s pogoji rezervacije, v pisni obliki po elektronski pošti.

 

  • S katerimi karticami lahko garantiram rezervacijo sobe?
    Z vsemi karticami (Mastercard, Visa, Diners) razen debetnimi ne.

 

  • Ali mi lahko pošljete cenik za cel mesec ali sezono?
    Naše cene se spreminjajo glede na razpoložljivost in povpraševanje. Našo ponudbo lahko preverite na naši spletni strani.

 

  • Ali je savna vključena v ceno bivanja?
    Savna je na razpolago proti doplačilu.

 

  • Ali imate električno polnilnico za avtomobile?
    Da, električna polnilnica (z dvema priklopoma) se nahaja na parkirišču pred Hotelom Dvorec Convent in je za hotelske goste brezplačna.

 

  • Ali je mogoča shramba koles?
    Da, shramba koles je mogoča za goste v kolesarnici v resortu – brez doplačila. Prevzem ključa je na hotelski recepciji.

 

  • Ali je mogoč najem koles?
    Da, proti doplačilu. Najem je možen na recepciji kampa.

 

  • Kako lahko operem/ zlikam oblačila?
    Pranje in likanje perila lahko naročite na recepciji hotela ob doplačilu.

 

  • Dežnik.
    Dežnik si lahko izposodite na recepciji. Izposoja dežnikov je brezplačna.

 

  • Ali je v resortu bankomat?
    Da, v resortu je možnost uporabe ATM bankomata.

 

  • Ali je mogoče naročiti bujenje?
    Da, na recepciji hotela je možno naročilo bujenja.

 

  • Želim podariti darilni ali vrednostni bon za bivanje v Hotel&Resortu Adria Ankaran. Kako to lahko naredim?
    Prosimo, da kontaktirate naš oddelek rezervacij, kjer vam bodo z veseljem pripravili darilni bon skladno z vašimi željami.

 

  • Ali so posteljnina in brisače vključene v vseh sobah, apartmajih in mobilnih hiškah?
    Da, posteljnina in brisače so vključene v vseh namestitvenih objektih.

 

  • Ali je posteljnina vključena v apartmajih in mobilnih hiškah, ter kako pogosto se menjajo brisače?
    Posteljnina in brisače so vključene v apartmajih in mobilnih hiškah. V apartmajih je menjava brisač na 3 dni, posteljnine na 7 dni. V mobilnih hiškah je menjava brisač in posteljnine na 7 dni.

 

  • Ali je na voljo parkirni prostor?
    Da, parkirni prostor je na voljo v bližini nastanitvenih objektov.

 

  • Ali je na voljo brezglutenska hrana?
    Da, je na voljo pri vseh obrokih ob predhodni najavi. V primeru brezglutenske diete ali ostalih alergij se obrnite na naše strežno osebje in z veseljem vam bomo priporočili ali pripravili jedi, ki so primerne za vas.

 

  • Ali je na voljo otroška posteljica za otroka?
    Otroška posteljica je na voljo proti doplačilu v vseh hotelskih namestitvenih objektih.

 

  • Kdaj je možna prijava v sobo?
    Hotelske sobe so na dan prihoda na razpolago po 14. uri.
    Apartmaji in Premium mobilne hiške po 16. uri.

 

  • Kdaj je odjava iz sobe?
    Na dan odhoda je potrebno zapustiti sobo do 11.00 ure.
    Premium mobilne hiške do 10.00 ure.

 

  • Ali je na voljo soba pred 14.00 uro?
    Zgodnja prijava je možna glede na razpoložljivost sob in proti doplačilu.

 

  • Ali je na voljo sobo na dan odhoda po 11.00 uri?
    Pozna odjava je možna glede na razpoložljivost in proti doplačilu.

 

  • Ali lahko rezerviram določeno številko sobe?
    Izbrano številko sobe lahko rezervirati proti doplačilu. Sicer pa se vse želje zabeležene in jih glede na razpoložljivost upoštevamo pri dodelitvi sobe.

 

  • Ob kateri uri sta zajtrk in večerja?
    Zajtrk 07.00-10.00, Večerja 18.30-21.00

 

  • Koliko je oddaljena plaža oz. wellness center od hotelskih objektov?
    Od 50 metrov do 250 metrov, odvisno v katerem objektu ste nastanjeni.

 

  • Koliko je temperatura vode v notranjem ogrevanem bazenu z morsko vodo?
    32 stopinj.

 

  • Kakšna je hotelska plaža in ali je vstop na plaže brezplačen?
    Da, plaža je prosto dostopna in dobro urejena, primerna za družine in tudi na nekaterih območjih za osebe z gibalnimi ovirami.

 

  • Ali je primeren dostop do plaže za družine z otroškimi vozički in osebe na invalidnem vozičku?
    Je urejen.

 

  • Koliko znaša doplačilo za senčnik in ležalnik na plaži in zunanjem bazenu?
    Cena je 6,00 € za ležalnik in 6,00 € za senčnik.

 

  • Ali je ležalnik in senčnik vključen v ceno na notranjem bazenu?
    Da, ležalnik in senčnik sta vključena v ceno.

 

  • Ali je na voljo brezžični internet?
    Brezžični internet je na voljo v vseh hotelskih objektih in skupnih prostorih.

 

  • V katerih nastanitvah so dovoljeni hišni ljubljenčki?
    Hišni ljubljenčki so dovoljeni proti doplačilu in prehodne najave v Vilah 4*, ter v Premium mobilnih hiškah za 6 oseb na vprašaj. Niso dovoljeni v restavraciji in na bazenu.

 

  • Ali lahko vzamem psa na plažo?
    Da, na plaži je posebej označen del, namenjen psom – pasja plaža, kjer lahko uživate v družbi svojih štirinožnih prijateljev.

 

  • Kajenje.
    Kajenje v hotelu ni dovoljeno.