FAQ – Pogosta vprašanja
FAQ – Pogosta vprašanja
- Kdaj je možno kopanje na dan prihoda/ odhoda?
Na dan prihoda in odhoda je mogoče neomejeno kopanje v bazenih, skladno z urnikom obratovanja.
- Ali je cena enaka, če rezerviram online preko spletnih strani Adria Ankaran ali rezerviram v oddelku rezervacij?
Da, cena je enaka.
- Do kdaj je rezervacijo možno brezplačno odpovedati?
Rezervacijo je mogoče brezplačno odpovedati 10 dni pred prihodom.
- Kako lahko garantiram rezervacijo?
Rezervacijo lahko garantirate s posredovanjem podatkov kreditne kartice ali vplačilom akontacije skladno s prodajnimi pogoji.
- Kako lahko odpovem rezervacijo?
Rezervacijo lahko odpoveste skladno s pogoji rezervacije, v pisni obliki po elektronski pošti.
- S katerimi karticami lahko garantiram rezervacijo sobe?
Z vsemi karticami (Mastercard, Visa, Diners) razen debetnimi ne.
- Ali mi lahko pošljete cenik za cel mesec ali sezono?
Naše cene se spreminjajo glede na razpoložljivost in povpraševanje. Našo ponudbo lahko preverite na naši spletni strani.
- Ali je savna vključena v ceno bivanja?
Savna je na razpolago proti doplačilu.
- Ali imate električno polnilnico za avtomobile?
Da, električna polnilnica (z dvema priklopoma) se nahaja na parkirišču pred Hotelom Dvorec Convent in je za hotelske goste brezplačna.
- Ali je mogoča shramba koles?
Da, shramba koles je mogoča za goste v kolesarnici v resortu – brez doplačila. Prevzem ključa je na hotelski recepciji.
- Ali je mogoč najem koles?
Da, proti doplačilu. Najem je možen na recepciji kampa.
- Kako lahko operem/ zlikam oblačila?
Pranje in likanje perila lahko naročite na recepciji hotela ob doplačilu.
- Dežnik.
Dežnik si lahko izposodite na recepciji. Izposoja dežnikov je brezplačna.
- Ali je v resortu bankomat?
Da, v resortu je možnost uporabe ATM bankomata.
- Ali je mogoče naročiti bujenje?
Da, na recepciji hotela je možno naročilo bujenja.
- Želim podariti darilni ali vrednostni bon za bivanje v Hotel&Resortu Adria Ankaran. Kako to lahko naredim?
Prosimo, da kontaktirate naš oddelek rezervacij, kjer vam bodo z veseljem pripravili darilni bon skladno z vašimi željami.
- Ali so posteljnina in brisače vključene v vseh sobah, apartmajih in mobilnih hiškah?
Da, posteljnina in brisače so vključene v vseh namestitvenih objektih.
- Ali je posteljnina vključena v apartmajih in mobilnih hiškah, ter kako pogosto se menjajo brisače?
Posteljnina in brisače so vključene v apartmajih in mobilnih hiškah. V apartmajih je menjava brisač na 3 dni, posteljnine na 7 dni. V mobilnih hiškah je menjava brisač in posteljnine na 7 dni.
- Ali je na voljo parkirni prostor?
Da, parkirni prostor je na voljo v bližini nastanitvenih objektov.
- Ali je na voljo brezglutenska hrana?
Da, je na voljo pri vseh obrokih ob predhodni najavi. V primeru brezglutenske diete ali ostalih alergij se obrnite na naše strežno osebje in z veseljem vam bomo priporočili ali pripravili jedi, ki so primerne za vas.
- Ali je na voljo otroška posteljica za otroka?
Otroška posteljica je na voljo proti doplačilu v vseh hotelskih namestitvenih objektih.
- Kdaj je možna prijava v sobo?
Hotelske sobe so na dan prihoda na razpolago po 14. uri.
Apartmaji in Premium mobilne hiške po 16. uri.
- Kdaj je odjava iz sobe?
Na dan odhoda je potrebno zapustiti sobo do 11.00 ure.
Premium mobilne hiške do 10.00 ure.
- Ali je na voljo soba pred 14.00 uro?
Zgodnja prijava je možna glede na razpoložljivost sob in proti doplačilu.
- Ali je na voljo sobo na dan odhoda po 11.00 uri?
Pozna odjava je možna glede na razpoložljivost in proti doplačilu.
- Ali lahko rezerviram določeno številko sobe?
Izbrano številko sobe lahko rezervirati proti doplačilu. Sicer pa se vse želje zabeležene in jih glede na razpoložljivost upoštevamo pri dodelitvi sobe.
- Ob kateri uri sta zajtrk in večerja?
Zajtrk 07.00-10.00, Večerja 18.30-21.00
- Koliko je oddaljena plaža oz. wellness center od hotelskih objektov?
Od 50 metrov do 250 metrov, odvisno v katerem objektu ste nastanjeni.
- Koliko je temperatura vode v notranjem ogrevanem bazenu z morsko vodo?
32 stopinj.
- Kakšna je hotelska plaža in ali je vstop na plaže brezplačen?
Da, plaža je prosto dostopna in dobro urejena, primerna za družine in tudi na nekaterih območjih za osebe z gibalnimi ovirami.
- Ali je primeren dostop do plaže za družine z otroškimi vozički in osebe na invalidnem vozičku?
Je urejen.
- Koliko znaša doplačilo za senčnik in ležalnik na plaži in zunanjem bazenu?
Cena je 6,00 € za ležalnik in 6,00 € za senčnik.
- Ali je ležalnik in senčnik vključen v ceno na notranjem bazenu?
Da, ležalnik in senčnik sta vključena v ceno.
- Ali je na voljo brezžični internet?
Brezžični internet je na voljo v vseh hotelskih objektih in skupnih prostorih.
- V katerih nastanitvah so dovoljeni hišni ljubljenčki?
Hišni ljubljenčki so dovoljeni proti doplačilu in prehodne najave v Vilah 4*, ter v Premium mobilnih hiškah za 6 oseb na vprašaj. Niso dovoljeni v restavraciji in na bazenu.
- Ali lahko vzamem psa na plažo?
Da, na plaži je posebej označen del, namenjen psom – pasja plaža, kjer lahko uživate v družbi svojih štirinožnih prijateljev.
- Kajenje.
Kajenje v hotelu ni dovoljeno.